SEKOLAH BESTARI


Ini adalah E-Bulletin Kelab Komputer SMK Bandaraya Kota Kinabalu. :)
We will update this e-bulletin as often as possible
so no one will be bored when viewing this blog!! Meanwhile, please respond to our updated entries by commenting them. Your kindness is appreciated by us.

So stay tuned ya!! -AJK blog
Free Hit Counters views

Monday, January 16

Perjumpaan 2/2012







Perjumpaan kali ini (14/01/2012) memberi tumpuan kepada persediaan untuk menghasilkan filem-filem pendek yang baik. Dengan ini, pihak AJK akan berusaha merancang strategi dan aktiviti agar penyertaan kali ini lebih ramai dan aktif. Bengkel-bengkel akan diadakan lebih kerap supaya semua ahli terlibat sama ada sebagai pelakon, juru gambar atau tugas-tugas lain.
Perkhidmatan internet broadband juga dibincangkan. Buat sementara waktu ini, perkhidmatan internet di Makmal Komputer sudah ditamatkan dan tindakan sedang diambil untuk menyambung semula perkhidmatan sedia ada atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.
Selain daripada ini, syarikat SEDCO juga akan menyediakan perkhidmatan WiFi di sekitar kawasan sekolah dalam masa terdekat dengan kerjasama SKMM. Dengan adanya usaha ini, adalah diharapkan semua warga sekolah dapat memanfaatkan kemudahan ini dengan tujuan yang baik di samping terus membudayakan pembestarian di sekolah.

No comments: