SEKOLAH BESTARI


Ini adalah E-Bulletin Kelab Komputer SMK Bandaraya Kota Kinabalu. :)
We will update this e-bulletin as often as possible
so no one will be bored when viewing this blog!! Meanwhile, please respond to our updated entries by commenting them. Your kindness is appreciated by us.

So stay tuned ya!! -AJK blog
Free Hit Counters views

Wednesday, January 13

HELLO MEMBERS!

siapa saya?? no need to know. yang penting saya adalah ajk blog yang akan membantu sir seng untuk menyelamatkan bulletin kelab komputer (chewah!!) o(*O*)v


we use & apply ICT in our daily life. for example: watching TV, surfing the internet *ehem* (facebook-ing for sure!!) but many of us (i think almost) do not know what is the real meaning of ICT. (i myself also quite not sure whether i know the real ICT or not) so lets learn ICT!!


apapun saya cuma mahu beritahu semua tentang update yang saya buat terhadap blog kelab komputer kita yang tercinta ini. o(^O^)/


1. layout blog ini sudah berubah!!
pertama, saya ingin minta ampun banyak-banyak kepada sir seng sebab layout blog ini menjadi terlebih ringkas. m(_ _)m tapi saya puas hati sebab blog ini nampak lebih formal o(^-^)o


2. kelab komputer sudah ada mukabuku (facebook) !!
terima kasih kepada R *bukan nama sebenar* yang urus mukabuku kita o(^-^)o utk maklumat lebih lanjut sila lihat di bahagian pengumuman (di aaaaatas sekali) o(*O*)b


3. lencana smbkk ada di status bar!!
jika saudara atau saudari perasan di bahagian tab, saudara & saudari akan lihat betapa comelnya lencana sekolah kita di tab yang kecil itu. o(^O^)o

(terima kasih favicon.cc/ yang membolehkan saya mengubah lencana sekolah kepada ikon kecil)


baiklah, itu saja yang saya dapat katakan untuk malam ini. o(> <)/


kepada pelajar ICT group Madam Patricia, sudah siap kah assignment anda?? o(o.o)o

No comments: