SEKOLAH BESTARI


Ini adalah E-Bulletin Kelab Komputer SMK Bandaraya Kota Kinabalu. :)
We will update this e-bulletin as often as possible
so no one will be bored when viewing this blog!! Meanwhile, please respond to our updated entries by commenting them. Your kindness is appreciated by us.

So stay tuned ya!! -AJK blog
Free Hit Counters views

Thursday, January 14

HTML TUTORIAL 1

pada hari yang sangat sejuk ini, saya akan ajar anda serba sedikit tentang kod-kod html yang saya pelajari sebagai seorang blogger sejak 2 tahun lalu.




ia akan menjadi seperti di bawah:
bold
italic
underline
strike



contoh:

saya suka belajar ICT.


tapi saya belum siap assignment saya.


cikgu patricia mesti marah saya kaw-kaw.


jadi saya kena buat assignment itu sekarang.



jadi, anda faham sekarang?? tapi itu cumalah basic saja. saya akan beritahu lebih lanjut kepada saudara saudari in the next post.


PS. sorry menggunakan nama cikgu patricia. LOL. :P

No comments: